چگونگي اخذ مجوز براي استوديو

شروع موضوع توسط Omid-Mohebbi ‏11/11/09 در انجمن گفتگوی عمومی درباره استودیوها

تاپیک چگونگي اخذ مجوز براي استوديو تالار گفتگوی عمومی درباره استودیوها در persian-music.org.

  1. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    سلام.

    در اين تاپيك براي دوستاني كه قصد دارن براي استوديوشون مجوز بگيرن مراحلي رو كه بايد پشت سر بذارن و مينويسم.( كارهايي كه خودم كردم )

    1- داشتن يك جفت كفش آهني ( بسيار ضروري )
    2- داشتن كارت پايان خدمت يا معافي
    3- 18 قطعه عكس.
    4- كپي شناسنامه و ارائه سند مالكيت ملكي كه براي استوديو در نظر دارد يا اجاره نامه
    5- گواهي عدم اعتياد و سو پيشينه كيفري
    6- گواهي گذراندن دوره هاي صدا برداري يا ارائه سابقه كار در يك استوديو رسمي ( براي من سابقه 8 سالم در صدا و سيما مفيد واقع شد.)
    7. درخواست به اداره ارشاد اسلامي شهري كه قصد داريد اونجا استوديو داير كنيد.

    بعد از تحويل مدارك و موافقت اداره ارشاد با گواهي سابقه كار يا مدرك مرتبط با صدابرداري اداره ارشاد شما رو به اداره اماكن نيروي انتظامي معرفي ميكنه و اداره اماكن هم ملك شما رو بر اساس ضوابط قانوني مورد بررسي قرار ميده كه مهم ترينش اينه كه ملك نبايد مسكوني باشه و بايد تجاري بوده و محل و جاي اون رو هم مورد بررسي قرار ميده.
    بعد از تائيد اداره اماكن دوباره پرونده شما به اداره ارشاد ارجاع داده ميشه و حالا سخت ترين مرحله اون يعني تائيد شما توسط حراست اداره كل و وزارت خونه ...كه البته كمي سخته.
    بعد از گذر از اين مراحل به شما مجوز فعاليت 6 ماهه ميدن كه بايد هر سه ماه يكبار گزارش عملكرد به همراه نمونه كارهايي كه ضبط كردين رو براشون بفرستيد. ( تمديد مجوز شما منوط به ارسال گزارش عملكرد هستش ) بعد از 6 ماه دوباره مجوز شما 6 ماه ديگه هم تمديد ميشه و اگه مشكلي نداشتين بعد از 2 تا 6 ماه به شما مجوز يكساله ميدن و بازم گزارش عمكلرد و الي آخر....
    البته اين مراحل براي من و در بندرعباس بود ممكنه در شهرهاي بزرگتر كمي تغيرر داشته باشه.
    البته اين رو هم بگم كه ايجاد پرونده مالياتي هم براي استوديو لازمه. هر چند كه طبق بند ل ماده 139 قانون مالياتي استوديوها از پرداخت ماليات معاف هستن اما داشتن پرونده مالياتي و پر كردن اظهار نامه اونم سالي يكبار ضروري هستش.
    موفق باشيد.


     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 11
  2. mohammad6103

    mohammad6103 عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏15/8/09
    ارسال ها:
    194
    جنسیت:
    مرد
    شغل :
    نقشه بردار
    محل سکونت:
    خوزستان-انديمشك
    امتیازات:
    +41 / 0 / -0
    نرم افزار:
    cubase, flstudio, nuendo
    سلام امید جان
    پس در مورد سخت افزار ها و دستگاههایی که باید توی استودیو باشه چی؟؟؟؟؟:d
    مهم نیست چی باشه در چه حدی باشه؟؟؟؟
    یا چند تا دستگاه نیاز هست و باید اجباری باشه که تهیه شه؟؟؟
    هزینش چقدر میشه؟؟؟
    چه چیزهایی رو قبول میکنند چه چیزهایی نه؟؟؟
    ببخشید سوال زیاد پرسیدم:smile (53):
     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 1
  3. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    والله براي من كه داشتن سيستم و يا حداقل و حداكثر اون نياز نبود. حتي تو اين دو سال نيم يك نفر هم از ارشاد نيومده اينجا رو ببينه.!! اصلا نميدونم آدرس رو بلدن.!!؟؟ البته اداره اماكن موقع ديدن ملك كل كامپيوتر منو به هم ريخت و نميدونم دنبال چي ميگشتن؟!
    اما فكر ميكنم تو شهرهاي بزرگتر يه حداقل سيستم رو بايد در نظر بگيرن.
    هزينه هم در بر نداره. مثل گرفتن جواز كسب نيست كه شما بخواين حق عضويت به اتحاديه بدين.
     
  4. jackbil

    jackbil عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏31/10/09
    ارسال ها:
    63
    امتیازات:
    +7 / 0 / -0
    نرم افزار:
    cubase
    سلام omid-studio عزیز
    واقعا مفید بود
    راستش من اینقدر مشکلات داشتم که به نظرم اینا آسون میات و من فقط معافیت رو ندارم که واسه اونم خدا کریمه ببینیم چی میشه
    اما یه مشکلی که من دارم اینه که آیا من اگه برم هنرستان و بعد دانشکده تا چه مدرکی براشون دیگه کافیه که صلاحیتم تایید شه آیا باید رشته خاصی بخونم
    ممنون میشم اگه جوابم رو بدید:d
     
  5. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    شما بايد يا مدرك گذروندن دوره هاي صدابرداري رو ارائه كنيد يا اينكه گواهي گذروندن كارآموزي اونم توي يه استوديو رسمي رو به ارشاد بدين.
     
  6. behrooz-soltan

    behrooz-soltan عضو سایت هنرمند

    تاریخ عضویت:
    ‏10/9/09
    ارسال ها:
    152
    محل سکونت:
    اصفهان
    امتیازات:
    +24 / 1 / -0
    نرم افزار:
    cubase, nuendo, reason
    این مراحل از همه کامل تره


    تأسيس مراکز صداگذاري ، موسيقي
    (استوديو صداگذاري و صدابرداري موسيقي آثار صوتي)
    مراحل صدور پروانه فعاليت براي استوديو صدابرداري
    1ـ مراجعه به ثبت شرکت­ها و دريافت فرم هاي مربوط به ثبت شركت يا موسسه
    2ـ مراجعه به دفتر موسيقي و شعر براي ارائه مدارک و احراز شرايط
    3ـ بررسي سوابق فعاليت هنري براي مديرعامل و صدابردار و بررسي ديگر شرايط مورد نياز
    4ـ در صورت مثبت بودن بررسي­ها و دريافت نتيجه كتبي استعلام از حراست؛ اعلام به کارشناس استوديو براي بازديد از فضاي استوديو تجهيزات و تست فني از صدابردار
    5ـ در صورت تاييد اعلام موافقت به ثبت شرکت­ها براي چاپ آگهي تأسيس در روزنامه رسمي كه ارائه يک نسخه از آن به اين دفتر الزامي است .
    6ـ صدور پروانه فعاليت شش ماهه
    تذکر 1:تمديد پروانه شش ماهه طبق ماده 4 آئين­نامه مصوب منوط به ايجاد و راه­اندازي و بهره­برداري مراکز مذکور است که طبق نظر مسئولين اين دفتر شامل صدابرداري از دو اثر که مجوز انتشار از دفتر موسيقي و شعر دريافت کرده است.
    تذکر 2:صدور پروانه فعاليت طبق مراحل فوق­الذکر، در صورت تکميل مدارک و پيگيري مراحل لازم حدود 3 ماه زمان نياز خواهد داشت.
    شرايط متقاضي
    * تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران
    * متدين به يکي از اديان شناخته‌شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
    * معتقد به نظام جمهوري اسلامي ايران
    * انجام خدمت وظيفه عمومي يا داشتن معافيت دائم
    * حداقل سن 25 سال
    * نداشتن اشتهار به فساد اخلاقي و اعتياد به مواد مخدر
    * نداشتن محکوميت کيفري که موجب سلب حقوق اجتماعي مي­شود
    * داشتن دست‌کم مدرک تحصيلي ديپلم متوسطه
    * اين مرکز بايد فردي به عنوان مدير مسئول با مدرک تحصيلي مرتبط يا داشتن دست کم پنج سال سابقه کار مفيد در زمينه صدابرداري و ضبط آثار صوتي، که به تأييد مرکز موسيقي رسيده باشد، معرفي کند.
    مدارک لازم
    * نامه از اداره ثبت شرکت­ها (براي شرکت تک­منظوره) يا از دبيرخانة هيئت رسيدگي به امور مراکز فرهنگي (براي مؤسسات)
    * نامه از ارشاد استان يا شهرستان براي متقاضيان شهرستاني
    * اسا­س­نامه شرکت ( با موضوع صدابرداري آثار صوتي)
    * تقاضانامه شرکت
    * شرکت­نامه
    * صورتجلسه مجمع عمومي
    * تصوير آخرين مدرک تحصيلي مديرعامل (حداقل داشتن ديپلم)
    * تصوير برگ پايان خدمت مديرعامل
    * چهار قطعه عکس ‏4×3‏ مديرعامل
    * تصوير شناسنامه مديرعامل
    * تصوير شناسنامه صدابردار
    * تأييديه اماکن
    * روزنامه رسمي (با تغييرات احتمالي)
    * پلان داخلي استوديو با ذکر متراژ روي پلان
    * فهرست دستگاه­ها و سيستم صدابرداري
    تذکر 1:صاحب پروانه يا مديرعامل مرکز درصورت داشتن شرايط مي­تواند همزمان مديرمسئول (مدير فني) نيز باشد.
    تذکر 2:متقاضي براي تأسيس و بهره­برداري مرکز صداگذاري، صدابرداري و ضبط آثار صوتي از تاريخ صدور موافقتنامه موقت از طرف مرکز موسيقي، شش ماه مهلت دارد، اما چنانچه در اين مدت اقدام به ايجاد و راه­اندازي مرکز مذکور نکند، موافقتنامه صادر شده باطل مي­شود.
    تذکر 3:صدور پروانه چهار ساله تأسيس، منوط به ايجاد، راه­اندازي و بهره‌برداري مرکز است.
    تذکر 4:شرايط محل، تجهيزات مورد نياز و درجه­بندي مراکز براساس تأييد نظر کارشناس مسئول دفتر موسيقي و شعر است.
    تذکر 5:تغيير محل فعاليت مراکز و نقل و انتقال پروانه بدون موافقت دفتر موسيقي و شعر ممنوع است.
    تذکر 6:صدور مجوز ضبط و صدابرداري موسيقي فيلم­هاي سينمايي و ويدئويي در مراکز، منوط به داشتن مجوز از اداره کل نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي و سمعي و بصري است.
    تذكر 7:به تخلفات مربوط به مفاد اين آيين نامه و ساير بخش نامه ها و دستورالعمل هاي صادره توسط شورايي مركب از رييس مركز موسيقي ، رييس گروه نظارت و ارزشيابي مركز موسيقي و يك نفر كارشناس انجمن موسيقي رسيدگي خواهد شد وبرحسب مورد يكي از تنبيهات ذيل را اتخاذ خواهد نمود :
    1- اخطار كتبي
    2- تعليق پروانه از سه ماه تا يكسال
    3- لغو پروانه
    تذكر 8:كليه مراكز موضوع اين آيين نامه جهت تحويل اثر نهايي (نوار مستر) تهيه شده به صاحب يا صاحبان اثر مكلفند مجوز كتبي مركز موسيقي را كسب نمايند .
    تذكر 9:نيروي انتظامي بنابه درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي (مركز موسيقي) نسبت به جلوگيري از هر گونه فعاليت غيرمجاز مراكز موصوف اقدام خواهد نمود .
    تلفن متصدي: 38512208 (داخلي 367) ـ 66721110
    نشاني:تهران، خ حافظ، خ استاد شهريار، تالار وحدت، طبقه پنجم، دفتر موسيقي و شعر
    تأسيس مؤسسات، شرکت­ها و مراکز تهيه­،توليد و تکثير آثار صوتي
    مراحل صدور
    1ـ داشتن 5 سال سابقه فرهنگي-هنري در زمينه موسيقي که به تأييد دفتر موسيقي و شعر معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي رسيده باشد؛ جهت انجام مراحل ثبتي به ثبت شرکت­ها مراجعه شود.
    2ـ مراجعه به دفتر موسيقي وشعر براي ارائه مدارک و احراز شرايط
    3ـ پس از تأييد دفتر موسيقي وشعر به واحد حراست معرفي مي­شوند تا نسبت به تاييد عدم اعتياد و عدم سوء پيشينه و محل دفتر مورد نظر اقدام نمايد .
    4ـ پس از تأييد حراست و اعلام موافقت، مراجعه به ثبت شرکت­ها براي چاپ آگهي تأسيس در روزنامه رسمي و ارائه يک نسخه از آن به دفتر موسيقي و شعر
    5ـ صدور پروانة فعاليت شش ماهه
    تذکر 1: تمديد پروانه شش ماهه طبق ماده 4 آئين­نامه مصوب، منوط به ايجاد و راه­اندازي و بهره­برداري مراکز مذکور است که طبق نظر مسئولين اين دفتر شامل صدابرداري از دو اثر که مجوز انتشار از دفتر موسيقي و شعر دريافت کرده است.
    تذکر 2:صدور پروانه فعاليت طبق مراحل فوق­الذکر، در صورت تکميل مدارک و پيگيري مراحل لازم حدود 2 ماه زمان نياز خواهد داشت.
    شرايط متقاضي
    * تابعيت جمهوري اسلامي ايران
    * متدين به يکي از اديان شناخته‌شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
    * معتقد به نظام جمهوري اسلامي ايران
    * انجام خدمت وظيفة عمومي يا داشتن معافيت دائم
    * حداقل سن 25 سال
    * نداشتن اشتهار به فساد اخلاقي و نداشتن اعتياد به مواد مخدر
    * نداشتن محکوميت کيفري که موجب سلب حقوق اجتماعي شود
    * داشتن 5 سال سابقه فرهنگي -هنري در زمينه موسيقي که به تأييد دفتر موسيقي و شعر رسيده باشد (براي تهيه،توليد و تکثير آثار آموزشي و قصه کودکان)
    * داشتن حداقل ديپلم متوسطه
    مدارک لازم
    * نامه از اداره ثبت شرکت­ها (براي شرکت تک‌منظوره) يا از دفتر توسعه مشارکتهاي فرهنگي و هنري(براي مؤسسات)
    * نامه از ارشاد استان يا شهرستان، براي متقاضيان شهرستاني
    * اساس­نامه شرکت (با موضوع تهيه، توليد و تکثير آثار صوتي) به صورت تک‌منظوره
    * تقاضانامه شرکت
    * شرکت­­نامه
    * صورتجلسه مجمع عمومي
    * تصوير از آخرين مدرک تحصيلي مديرعامل (داشتن دست­کم ديپلم متوسطه)
    * تصوير شناسنامه مديرعامل
    * تصوير برگ پايان خدمت مديرعامل
    * چهار قطعه عکس ‏4×3‏ مديرعامل
    * تأييديه اماکن
    * روزنامه رسمي و صورتجلسه مربوط براي تغييرات احتمالي (مربوط به مؤسسات چند منظوره)
    تذکر 1:متقاضي براي تأسيس و راه­اندازي مراکز مذکور از تاريخ صدور مجوز موقت به وسيله مرکز موسيقي، شش ماه فرصت دارد و چنانچه در اين مدت اقدام به ايجاد و راه­اندازي و بهره­برداري از مرکز نکند، مجوز از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.
    تذکر 2:متقاضي صدور مجوز تأسيس بايد محل مناسب و تجهيزات فني که مورد تأييد کارشناسان دفتر موسيقي و شعر باشد، مشخص و معرفي کند.
    تذکر3:مجوز قابل نقل و انتقال نيست و اعتبار آن از تاريخ صدور چهار سال است و صاحب پروانه در صورت تمايل به ادامه فعاليت بايد دست­کم يک ماه پيش از پايان مهلت مقرر براي تمديد مجوز اقدام کند.
    تذکر 4:مراکز بايد داراي نشان اختصاصي باشند که پس از تأييد دفتر موسيقي و شعر به ثبت رسيده باشد.
    تذکر 5:بر روي جلد همه آثار صوتي بايد نشاني، مشخصات و نشان اختصاصي مراکز و نيز شماره مجوز تکثير مرکز موسيقي طبق دستورالعمل مربوطه درج شود.
    تذکر 6:تغييرات احتمالي درخصوص اعضاي هيئت مديره، محل شرکت، مؤسسه و غيره بايد از طريق ارائه يک نسخه اصل صورتجلسه مجمع عمومي و روزنامه رسمي (آگهي تغييرات) به دفتر موسيقي و شعر معاونت هنري اعلام شود.
    تذكر 7:به تخلفات مربوط به مفاد اين آيين نامه و ساير بخش نامه ها و دستورالعمل هاي صادره توسط شورايي مركب از رييس مركز موسيقي ، رييس گروه نظارت و ارزشيابي مركز موسيقي و يك نفر كارشناس انجمن موسيقي رسيدگي خواهد شد وبرحسب مورد يكي از تنبيهات ذيل را اتخاذ خواهد نمود :
    1- اخطار كتبي
    2- تعليق پروانه از سه ماه تا يكسال
    3- لغو پروانه
    تذكر 8:كليه مراكز موضوع اين آيين نامه جهت تحويل اثر نهايي(نوار مستر) تهيه شده به صاحب يا صاحبان اثر مكلفند مجوز كتبي مركز موسيقي را كسب نمايند .
    تذكر 9:نيروي انتظامي بنابه درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي (مركز موسيقي) نسبت به جلوگيري از هر گونه فعاليت غيرمجاز مراكز موصوف اقدام خواهد نمود .
    * متقاضيان شهرستاني بايد مدارک را براي بررسي و اظهارنظر به ادارة کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مربوطه تحويل دهند.
     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 1
  7. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    خوب پس با اين تفاصيل من خيلي راحتتر تونستم بگيرم.
    البته اين فكر كنم بندهاي ذكر شده در قانون هستش كه ممكنه خيليهاش تغيير كرده باشن.
    مثلا :
    عملا مربوط به دريافت مجوز شركتهاي فرهنگي هنري هستش.
    كمااينكه يكي از دوستان من كه شركت فرهنگي و هنري داير كرده و آثار موسيقي رو توليد ميكنه هم به من گفته بود كه اين مراحل رو گذرونده.!

    اخیرا و قبل از عید هم از طرف اداره ارشاد نامه ایی مبنی بر اینکه باید مجوزهای ما در قالب شرکت تک منظوره ثبت بشه دریافت کردم.
    و تا الان که 21 فروردین هستش در گیر ثبت شرکت هستم. که 26 وقت امضا برام گذاشتن.!
    گویا تمامی مجوزهای استودیوهای شهرستانی هم مثل پایتخت باید در قالب شرکت ثبت بشه و تمامی مراحلی رو که بهروز عزیز گفتن طی کردم.
    البته بخشی از اونها رو قبلا گذرونده بودم.
    این مجوز که در قالب شرکت داده میشه مزایایی هم داره مثل گرفتن وام ... که امیدوارم منتفی نشه.
     
    آخرین ویرایش: ‏10/4/10
    • خوشم اومد خوشم اومد x 2
  8. Ramtin

    Ramtin Banned

    تاریخ عضویت:
    ‏27/8/09
    ارسال ها:
    273
    امتیازات:
    +15 / 0 / -0
    نرم افزار:
    cubase, reason, sonar
    این قضیه ثبت شرکت درسته
    استودیو صبا چند سال پیش یه بنر داشت نوشته بود
    شرکت استودیو صبا با مسئولیت محدود .:smile (82):
    ظاهرا باید مراحل ثبت شرکت هم پشت سر گذاشته بشه.
     
  9. Ramtin Shabanian

    Ramtin Shabanian مدیر تالار آهنگسازی تیم مدیریت مدیر تالار

    تاریخ عضویت:
    ‏11/4/10
    ارسال ها:
    1,866
    جنسیت:
    مرد
    شغل :
    Music producer
    محل سکونت:
    G Studio
    امتیازات:
    +2,094 / 3 / -3
    درسته بايد ثبت شركت بشه اونهم فكر ميكنم تك منظوره ولي خب خيلي سخته ديگه...
     
  10. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    سختیش همون امور ثبتی و اماکن هستش من این مراحل رو جند روز پیش تموم کردم...
     
  11. inferno

    inferno مدیر تالار / مترجم تیم مدیریت مدیر تالار

    تاریخ عضویت:
    ‏5/3/10
    ارسال ها:
    677
    محل سکونت:
    گراش
    امتیازات:
    +447 / 1 / -0
    نرم افزار:
    cubase, nuendo, reason
    یعنی منی که سابقه کار توی جایی ندارم بی خیال باید بشم دیگه؟؟؟:smile (42)::smile (9):
     
  12. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    خوب یکی از الزامات داشتن سابقه کاری هستش.
     
  13. Shabahang

    Shabahang عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏3/4/10
    ارسال ها:
    282
    محل سکونت:
    تهران
    امتیازات:
    +107 / 1 / -0
    نرم افزار:
    flstudio, protools, wavelab
    البته در این مورد بهتره بجای شرکت ، موسسه فرهنگی هنری ثبت کنید تا بتونید از حمایتهای های دفتر توسعه مشارکتهای فرهنگی هم مثل وام استفاده کنید .
    ضمن این که شرکت در یک سری مسائل اخذ مجوز مشکل داره ، مثلا این که بعد از 5 سال معافیت مالیاتیش حذف میشه ...
     
  14. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    این کار هم شدنیه یکی از دوستان خودم اینجا شرکت فرهنگی هنری داره و یکی از زیر مجموعه های اون استودیو صدا برداری هستش.
    البته ناگفته نماند طبق بند ل ماده 139 قانون مالیاتی این نوع شرکتها و همچنین استودیو ها و سایر خدماتی از این دست کلا از مالیات معاف هستن.
     
  15. goldsaw

    goldsaw عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏24/7/10
    ارسال ها:
    70
    محل سکونت:
    sky
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    نرم افزار:
    flstudio
    با سلام ببخشید آقای محبی این شرکت باید به نام سهامی خاص ثبت کرد یا با مسئولیت محدود؟
     
  16. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    میشه شرکت با مسئولیت محدود.
    مثلا استودیو من تحت عنوان شرکت پژواک امید خلیح فارس با مسئولیت محدود هستش.
     
  17. goldsaw

    goldsaw عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏24/7/10
    ارسال ها:
    70
    محل سکونت:
    sky
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    نرم افزار:
    flstudio
    ممنون از پاسختون خوب حالا کدومش بهتره؟ضمنا میشه محبت کنید یه تصویر از مفاد قراردادهاتون قرار بدید در مورد بستن ترک و آلبوم؟ضمنا موضوع اساس نامه من تهیه و تکثیر آثار صوتی هست.با تشکر.​
     
  18. Omid-Mohebbi

    Omid-Mohebbi تیم مدیریت مدیر کل

    تاریخ عضویت:
    ‏29/5/09
    ارسال ها:
    7,744
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    بندرعباس
    امتیازات:
    +7,799 / 2 / -6
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    ر مود قرارداد که بیشتر موضوعاتش توافقی هستش اما چشم حتما براتون میذارم چون 3 صفحه هستش باید براتون تایپ کنم. چون نمونه word ازش ندارم و چاپی هستش.
    اما در مورد موضوع شرکت هم ضبط آثار صوتی باید باشه.
    توی سایت وزارت ارشاد هم موارد و ضوابط ثبت شرکت درج شده.
     
  19. goldsaw

    goldsaw عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏24/7/10
    ارسال ها:
    70
    محل سکونت:
    sky
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    نرم افزار:
    flstudio
    ممنون آقای محبی.لطف میکنید.منتظرم.آره میدونم دو گزینه داره یکی صرفا مجوز استودیو هستش با موضوع ضبط آثار صوتی و دیگری موسسه یا شرکت تهیه و تولید و تکثیر آثار صوتی که استودیو هم میتونه برای تولید داشته باشه.بازم ممنون.
     
  20. goldsaw

    goldsaw عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏24/7/10
    ارسال ها:
    70
    محل سکونت:
    sky
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    نرم افزار:
    flstudio
    ببخشید یادم رفت نفرمودید سهامی خاص بهتره یا مسئولیت محدود؟
     
بارگذاری...

عبارات جستجو شده:

  1. گرفتن مجوز برای استودیو

    ,
  2. گرفتن مجوز استودیو صدابرداری

    ,
  3. شرایط گرفتن مجوز استودیو

    ,
  4. شرایط لازم برای عضویت در سازمان موسیقی و ارشاد موسیقی ,
  5. گرفتن جواز برای استدیو,
  6. شرایط گرفتن مجوزبرای بازکردن استودیو