Mehdi Ghadami

دانلود مستقیم ویوز Complete v12 25.01.21 WiN

Mehdi Ghadami

هنرمند
عضو سایت
26/11/13
269
696
93
35
tehran
t.me
Mehdi Ghadami یک فایل جدید به مرکز دانلود اضافه کرد:

ویوز Complete v12 25.01.21 WiN - ویوز Complete

مشاهده پیوست 180800
پیشنهاد ویژه 🔥 جدید ترین نسخه

ویوز Complete v12 25.01.21 WiN

WiN (V.R Patch)| 25 January 202 |5.52 GB

پکیج ویوز Complete v12 از شرکت ویوز حاوی تمام محصولات افکت ، پردازشگر و وی اس تی این شرکت می شود. نسخه جدید ویوز Complete v12 به تازگی ارائه شده است که قابلیت های جدیدی از جمله تغییر اندازه پلاگین ها، موتور جستجوی پریست ها را ارائه می دهد.

part 1
برای مشاهده لینک‌ها لطفا ورود یا ثبت نام کنید


part 2
برای مشاهده لینک‌ها لطفا ورود یا ثبت نام کنید


part 3...​
برای دانلود و مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
 
  • تشکر
واکنش‌ها: Farhood

Farhood

Capo del clan
21/12/11
3,411
10,638
113
54
.
ممنون از مهدی عزیز که پلاگینهای معتبر رو هر از گاهی اینجا شر میکنی.
پکِ ویوز مجموعه ی ده ها پلاگینه که توشون میشه مواردی رو گیر آورد که در نوع خودشون تک هستند. و همینطور از اون طرف هم میشه پلاگینهایی رو گیر آورد که چندان اعتبار حرفه ای ندارن. و این پلاگینِ Nx Ocean Way Nashville از همون نوع دوم هست.

چهار پنج سال پیش این کمپانی یک پلاگین تولید کرد بنام Nx Virtual Mix Room که با هدفون قابل استفاده بود. این پلاگین بعد از اسکنِ سر و صورتِ یوزر از طریقِ کمرای لپتاپ یا PC، صدا رو طوری با هدفون پخش میکرد که یوزر حس میکرد که در یک کنترل روم نشسته و داره کار میکنه. یعنی شرایط یک اتاق کنترلِ استودیو که اسپیکرها هم در دوطرفش باشن، رو حس میکرد. ادعای این کمپانی هم این بود که این پلاگین برای میکسمن هایی ساخته شده که به هر دلیلی، میخوان از هدفون برای کار میکس استفاده بکنن، نه استودیو مانیتور. به رغم اینکه این کمپانی اون سال روی تبلیغاتِ این Nx شدیداً گرد و خاک راه انداخت، فروش آنچنانی نکرد! چون به لحاظ کاربردی، فلسفه ی غلطی پشت این پلاگین بود.

این کمپانی دو سه سال بعد همین پلاگین رو با یه تغییراتی مجدداً لای محصولاتش قرار داد، با عنوان اینکه "صدای شنیده شده از هدفون با این پلاگین، شبیه سازی شده ی استودیو شماره 3 ی Abbey Road هست"! اسمِ Abbey Road بعضی ها رو گول زد و این پلاگین رو خریدند. ولی طولی نکشید که اون پلاگین هم رفت توی کشوی یوزرها برای خاک خوردن!

حالا همون Nx اولی رو باز هم بعد از دستکاریِ جدید، چند روز پیش رلیز کردند بنام Nx Ocean Way Nashville با این عنوان که "شبیه سازی شده ی اتاق کنترلِ استودیوی Ocean Way نشویل هست"! یعنی به عبارتی، یک گنجشک چوبی رو یه بار زرد رنگ میزنه و به اسم قناری میفروشه، یه بار آبی میزنه به اسم مرغ عشق میفروشه و یه بار هم مشکی میزنه به اسم سار میفروشه! و جالبتر اینکه اون اصلاً پرنده ی واقعی نیست، چوبیه! 😁 اینطور که پیداست، کمپانی ویوز تا چند برابرِ پولِ اون Nx اوّلی رو درنیاره دست بردار نخواهد بود! حتی میشه شبیه سازیِ استودیوهای بعدی رو برای کمپانی ویوز حدس زد: Air استودیوی لندن، استودیو Ocean Way کالیفرنیا، Real World استودیوی پیتر گبریل که در ویلدشایر انگلستانه، United Recording لس انجلس، Conway Recording لس انجلس و . . . بگو تا بیاد!!

فریفته های این نوع محصولات هم معمولاً دو گروه هستند. گروه اول کسانی هستند که بیش از کاربردی بودنِ یک پلاگین، دنبال حواشی میگردند تا با استفاده از این پلاگینها صرفاً حسّ کار کردن در استودیوهای نامدار بهشون دست بده! مثل بعضی رانندگانِ پیکانِ مسافرکش که قدیم در ایران قالپاق بنز نصب میکردند رو چرخهای ماشینشون تا حسّ مسافرکشی با بنز بهشون دست بده! گروه دومِ فریفتگان هم یوزرهایی هستند که جدای از ضعفِ تخصصی در کار آدیو و میکس، بودجه ی اونها اجازه ی تهیه ی استودیو مانیتور رو بهشون نمیده، و واقعاً فکر میکنن که با این پلاگین ها از طریق استفاده از هدفون قادر خواهند بود که کار میکسِ خوبی انجام بدند. این گروهِ دوم، سیبلِ اصلیِ کمپانیِ ویوز در تولیدِ این پلاگینهاست. اونها خوب میدونند که طی 10~15 سال اخیر، آمارِ یوزرهای بدون تخصص و کم بودجه، به لحاظ کمّی در دنیا بالا رفته. و اکثریتِ این گروه قادر به تهیه ی استودیو مانیتور نیستند و از هدفون برای میکس استفاده میکنن. بنابر این، اینها بهترین ماهی برای ماهیگیری هستند.

این پلاگینها کوچکترین کمکی در میکس شما نخواهند کرد. اگر همینطور امتحان هم بکنید، متوجه میشید که کارِش بیشتر شبیه بازی رایانه ای هست، تا کمک به میکسِ شما. بازی رایانه ای البته چیز بدی نیست، ولی هرچی که هست، "میکس" نیست. برای درکِ بِلا استفاده بودن این پلاگین ها، مباحثی از جمله استریو/مونو، اکوستیکِ سازه ها، ایمیجینگ، کانسپتی بنامِ "مانیتور کردن"، فیزیولوژیِ شنواییِ انسان، و مفهوم صدای 3D ضروریه. حتی اگر کسی از ساختار تکنیکیِ دریافتِ تصویر سه بُعدی (مثل سینمای سه بُعدی) اطلاع کامل داشته باشه، به درکِ مباحثِ صوتیِ مورد نیاز در این بحث هم میتونه کمک کنه. در غیر این صورت هر چقدر هم که ما مشکلِ کاربردیِ این پلاگینها رو باز کنیم و تشریح کنیم، چیزی دستگیرش نخواهده شد و طبق معمول سراغ یوتیوبرها و یا مقالات نه چندان معتبرِ اینترنتی خواهد رفت، و آخرش هم با شکایت خواهد گفت: "در اینترنت سرچ کردم، هیچکس حرف شما رو نزده"!! (قبلاً این تجربه رو در این فروم داشتیم!)

حالا منهای پیش زمینه ی تکنیکی و فیزیکی، درک فلسفه ی هر کاری، بیش از نیمی از آگاهی در تحلیلِ هر چیزی میتونه باشه. خیلی از کسانی که در کارِ حرفه ایِ آدیو هستند، خیلی خوب میدونند که برای مثال "چطور" صدای ووکال رو پراسس کنند، ولی نمیدونند که اصلاً "چرا" باید این کار رو بکنند. خیلی ها مهارت خوبی در رانندگی دارند، ولی نمیدونند اصلاً فلسفه ی استفاده از "ماشین" چیه! شاید اگر به این بتونن خوب فکر کنند، از فردا ماشین رو بذارن کنار و از دوچرخه برای جابجایی استفاده کنند. (من کسی رو در ایران میشناسم که فارغ التحصیلِ صدابرداری از استرالیاست و در تکنیک کار خودش فوق العاده متبحر هست، ولی هنوز فلسفه ی "استریو" رو درک نکرده). بعضاً فکر کردن به "چرا" بهتر از فکر کردن به "چگونه" میتونه ما رو از جهل نجات بده.

فکر کردن به سوالهای زیر شاید بتونه روزنه ای رو برای ما باز کنه تا بتونه استارتی باشه برای اینکه خودمون با تسلط به مباحث مورد نیاز، بتونیم بی نیاز به هر مرجعی، خودمون محصولاتی مثل Nx Ocean Way Nashville رو در مقابل کار کردی که مدعیِ اونه تحلیل کنیم. از جمله: چرا یک میکسمن در شنیدن صدای مانیتور شده، باید نیاز به شرایط بازتاب خورده ی صدا در اتاق داشته باشه؟ آیا تصویر سازی در میکس (Imaging) از وظایف میکسمن هست، یا وظیفه ی دیوارهای اتاق؟ تعریف صدای "خالص" و صدای "واقعی" چیه؟ شرایط "استریو" در ارتباط با شنونده ی نهاییِ موسیقی چیه؟ هر یوزری بطور طبیعی از یک نوعِ انتخابیِ هدفون استفاده میکنه. آیا این تنوع در استفاده از هدفونهای مختلف، تاثیری در کیفیتِ کار چنین پلاگینهایی نخواهد داشت؟ فاکتوری بنامِ "عادت" در ارتباط با دریافتِ صدای مانیتور شده از مانیتورها در اتاق کنترل برای میسکمن چیه؟ شهرتِ استودیوهای نامداری مثل Ocean Way Nashville و امثال اون، آیا در شرایط اکوستیک اتاقشونه، در تجهیزاتشونه، در مهارتِ صدابردارانشونه، یا در کار با خوانندگان و موزیسین های مشهورِ تاریخِ پاپ؟ . . .
 
  • تشکر
واکنش‌ها: Light, Mehdi Ghadami و mb1375

Mehdi Ghadami

هنرمند
عضو سایت
26/11/13
269
696
93
35
tehran
t.me
ممنون از مهدی عزیز که پلاگینهای معتبر رو هر از گاهی اینجا شر میکنی.
پکِ ویوز مجموعه ی ده ها پلاگینه که توشون میشه مواردی رو گیر آورد که در نوع خودشون تک هستند. و همینطور از اون طرف هم میشه پلاگینهایی رو گیر آورد که چندان اعتبار حرفه ای ندارن. و این پلاگینِ Nx Ocean Way Nashville از همون نوع دوم هست.

چهار پنج سال پیش این کمپانی یک پلاگین تولید کرد بنام Nx Virtual Mix Room که با هدفون قابل استفاده بود. این پلاگین بعد از اسکنِ سر و صورتِ یوزر از طریقِ کمرای لپتاپ یا PC، صدا رو طوری با هدفون پخش میکرد که یوزر حس میکرد که در یک کنترل روم نشسته و داره کار میکنه. یعنی شرایط یک اتاق کنترلِ استودیو که اسپیکرها هم در دوطرفش باشن، رو حس میکرد. ادعای این کمپانی هم این بود که این پلاگین برای میکسمن هایی ساخته شده که به هر دلیلی، میخوان از هدفون برای کار میکس استفاده بکنن، نه استودیو مانیتور. به رغم اینکه این کمپانی اون سال روی تبلیغاتِ این Nx شدیداً گرد و خاک راه انداخت، فروش آنچنانی نکرد! چون به لحاظ کاربردی، فلسفه ی غلطی پشت این پلاگین بود.

این کمپانی دو سه سال بعد همین پلاگین رو با تغییراتی مجدداً لای محصولاتش قرار داد، با عنوان اینکه "صدای شنیده شده از هدفون با این پلاگین، شبیه سازی شده ی استودیو شماره 3 ی Abbey Road هست"! اسمِ Abbey Road بعضی ها رو گول زد و این پلاگین رو خریدند. ولی طولی نکشید که اون پلاگین هم رف توی کشوی یوزرها برای خاک خوردن!

حالا همون Nx اولی رو باز هم بعد از دستکاریِ جدید، چند روز پیش رلیز کردند بنام Nx Ocean Way Nashville با این عنوان که "شبیه سازی شده ی اتاق کنترلِ استودیوی Ocean Way نشویل هست"! اینطور که پیداست، کمپانی ویوز تا چند برابرِ پولِ اون Nx اوّلی رو درنیاره دست بردار نخواهد بود ظاهراً! حتی میشه شبیه سازیِ استودیوهای بعدی رو برای کمپانی ویوز حدس زد: Air استودیوی لندن، استودیو Ocean Way کالیفرنیا، Real World استودیوی پیتر گبریل که در ویلدشایر انگلستانه، United Recording لس انجلس، Conway Recording لس انجلس و . . . بگو تا بیاد!!

فریفته های این نوع محصولات هم معمولاً دو گروه هستند. گروه اول کسانی هستند که بیش از کاربردی بودنِ یک پلاگین، دنبال حواشی میگردند تا با استفاده از این پلاگینها صرفاً حسّ کار کردن در استودیوهای نامدار بهشون دست بده! مثل بعضی رانندگانِ پیکانِ مسافرکش که قدیم در ایران قالپاق بنز نصب میکردند به چرخهای ماشینشون تا حسّ مسافرکشی با بنز بهشون دست بده! گروه دومِ فریفتگان هم یوزرهایی هستند که جدای از ضعفِ تخصصی در کار آدیو و میکس، بودجه ی اونها اجازه ی تهیه ی استودیو مانیتور رو بهشون نمیده، و واقعاً فکر میکنن که با این پلاگین ها از طریق استفاده از هدفون قادر خواهند بود که کار میکسِ خوبی انجام بدند. این گروهِ دوم، سیبلِ اصلیِ کمپانیِ ویوز در تولیدِ این پلاگینهاست. اونها خوب میدونند که طی 10~15 سال اخیر، آمارِ یوزرهای بدون تخصص و کم بودجه، به لحاظ کمّی در دنیا بالا رفته. و اکثریتِ این گروه قادر به تهیه ی استودیو مانیتور نیستند و از هدفون برای میکس استفاده میکنن. بنابر این، اینها بهترین ماهی برای ماهیگیری هستند.

این پلاگینها کوچکترین کمکی در میکس شما نخواهند کرد. اگر همینطور امتحان هم بکنید، متوجه میشید که کارِش بیشتر شبیه بازی رایانه ای هست، تا کمک به میکسِ شما. بازی رایانه ای البته چیز بدی نیست، ولی هرچی که هست، "میکس" نیست. برای درکِ بِلا استفاده بودن این پلاگین ها، مباحثی از جمله استریو/مونو، اکوستیکِ سازه ها، ایمیجینگ، کانسپتی بنامِ "مانیتور کردن"، فیزیولوژیِ شنواییِ انسان، و مفهوم صدای 3D ضروریه. حتی اگر کسی از ساختار تکنیکیِ دریافتِ تصویر سه بُعدی (مثل سینمای سه بُعدی) اطلاع کامل داشته باشه، به درکِ مباحثِ صوتیِ مورد نیاز در این بحث هم میتونه کمک کنه. در غیر این صورت هر چی هم که ما در مشکلِ کاربردیِ این پلاگینها بنویسیم، چیزی دستگیرش نخواهده شد و طبق معمول سراغ یوتیوبرها و یا مقالات نه چندان معتبرِ اینترنتی خواهد رفت، و آخرش هم با شکایت خواهد گفت: "در اینترنت سرچ کردم، هیچکس حرف شما رو نزده"!! (قبلاً این تجربه رو در این فروم داشتیم!)

حالا منهای پیش زمینه ی تکنیکی و فیزیکی، درک فلسفه ی هر کاری، بیش از نیمی از آگاهی در تحلیلِ هر چیزی میتونه باشه. خیلی از کسانی که در کارِ حرفه ایِ آدیو هستند، خیلی خوب میدونند که "چطور" یه بخشی از کار میکس رو مثلاً انجام بدند، ولی نمیدونند که اصلاً "چرا" باید انجام بدند. خیلی ها مهارت خوبی در رانندگی دارند، ولی نمیدونند اصلاً فلسفه ی استفاده از "ماشین" چیه! شاید اگر به این بتونن خوب فکر کنند، از فردا ماشین رو بذارن کنار و از دوچرخه برای جابجایی استفاده کنند. (من کسی رو در ایران میشناسم که فارغ التحصیلِ صدابرداری از استرالیاست و در تکنیک کار خودش فوق العاده متبحر هست، ولی هنوز فلسفه ی "استریو" رو درک نکرده). بعضاً فکر کردن به "چرا" بهتر از فکر کردن به "چگونه" میتونه ما رو از جهل نجات بده.

فکر کردن به سوالهای زیر شاید بتونه روزنه ای رو برای ما باز کنه تا بتونه استارتی باشه برای اینکه خودمون با تسلط به مباحث مورد نیاز، بتونیم بی نیاز به هر مرجعی، خودمون محصولاتی مثل Nx Ocean Way Nashville رو در مقابل کار کردی که مدعیِ اونه تحلیل کنیم. از جمله: چرا یک میکسمن در شنیدن صدای مانیتور شده، باید نیاز به شرایط بازتاب خورده ی صدا در اتاق داشته باشه؟ آیا تصویر سازی در میکس (Imaging) از وظایف میکسمن هست، یا وظیفه ی دیوارهای اتاق؟ تعریف صدای "خالص" و صدای "واقعی" چیه؟ شرایط "استریو" در ارتباط با شنونده ی نهاییِ موسیقی چیه؟ هر یوزری بطور طبیعی از یک نوعِ انتخابیِ هدفون استفاده میکنه. آیا این تنوع در استفاده از هدفونهای مختلف، تاثیری در کیفیتِ کار چنین پلاگینهایی نخواهد داشت؟ فاکتوری بنامِ "عادت" در ارتباط با دریافتِ صدای مانیتور شده از مانیتورها در اتاق کنترل برای میسکمن چیه؟ شهرتِ استودیوهای نامداری مثل Ocean Way Nashville و امثال اون، آیا در شرایط اکوستیک اتاقشونه، در تجهیزاتشونه، در مهارتِ صدابردارانشونه، یا در کار با خوانندگان و موزیسین های مشهورِ تاریخِ پاپ؟ . . .
سلام ممنون که انقدر خوب مینویسید و آنالایز میکنید که هم من و هم بقیه دوستان استفاده کنیم .
آدم دوست داره که این پلاگین های پر تبلیغ رو تست کنه و آزمون خطا انجام بده ولی خب سریع میشه فهمید که میکس کلی اصلا با این پلاگین امکان پدیر نیست حالا ما تو ایران رایگان (مجبوریم دیگه) این پلاگینها بهمون میرسه و با چند بار استفاده کلا بیخیالشون میشیم ولی از اونورم خیلی ها میخرن و کلی هزینه میدن به فلان کمپانی .

امیدوارم تو راه درست قرار بگیریم
 
  • تشکر
واکنش‌ها: Farhood