درخواست لیست وی اس تی های مورد نیاز برای موسیقی متن

شروع موضوع توسط Persian_Star ‏25/4/12 در انجمن موسیقی متن ( OST )

تاپیک درخواست لیست وی اس تی های مورد نیاز برای موسیقی متن تالار موسیقی متن ( OST ) در persian-music.org.

  1. Persian_Star

    Persian_Star عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏27/10/11
    ارسال ها:
    57
    محل سکونت:
    تهران
    امتیازات:
    +24 / 0 / -0
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    سلام.
    میخواستم بدونم برای ساخت موسیقی متن به طور حرفه ای چه وی اس تی هایی کارایی بیشتری دارند؟؟
    ممنون...
     
  2. محمد-بیگوردی

    محمد-بیگوردی عضو سایت هنرمند

    تاریخ عضویت:
    ‏7/12/10
    ارسال ها:
    571
    محل سکونت:
    داخل کلید سل
    امتیازات:
    +404 / 0 / -0
    نرم افزار:
    adobeaudition, flstudio, studio_one
    منظورتون در چه سبکی هست؟
     
  3. Persian_Star

    Persian_Star عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏27/10/11
    ارسال ها:
    57
    محل سکونت:
    تهران
    امتیازات:
    +24 / 0 / -0
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    بیشتر موسیقی متن فیلم های ترسناک و اکشن
     
  4. محمد-بیگوردی

    محمد-بیگوردی عضو سایت هنرمند

    تاریخ عضویت:
    ‏7/12/10
    ارسال ها:
    571
    محل سکونت:
    داخل کلید سل
    امتیازات:
    +404 / 0 / -0
    نرم افزار:
    adobeaudition, flstudio, studio_one
    میخواین از سازهای ارکسترال و سمپل ها استفاده کنید یا صداهای سینتی و دیجیتال؟
     
  5. Persian_Star

    Persian_Star عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏27/10/11
    ارسال ها:
    57
    محل سکونت:
    تهران
    امتیازات:
    +24 / 0 / -0
    نرم افزار:
    cubase, sonar
    مطمئنا دیجیتال و سینتی...
    اگر کارهای آقای مارکو بلترامی رو گوش کرده باشید ، متوجه منظورم میشید...بنده سبکم رو تقریبا مثه ایشون انتخاب کردم
     
  6. محمد-بیگوردی

    محمد-بیگوردی عضو سایت هنرمند

    تاریخ عضویت:
    ‏7/12/10
    ارسال ها:
    571
    محل سکونت:
    داخل کلید سل
    امتیازات:
    +404 / 0 / -0
    نرم افزار:
    adobeaudition, flstudio, studio_one
    به نظر من اول با سینتی سایزر هایی که الگوهای انالوگ دارن شروع کنید و یاد بگیرید چطور صداسازی کنید و به صدای دلخواهتون برسید.
    به نظر من اینا مناسب باشن:
    albino
    sylenth
    morphox
    nexus
    morphine
    omnispher
    artist drum
    ez drumer
    ...
    اینا کامل هستن و تقریبا همه نیازاتونو جواب میدن. اگه باز فک میکنید کمه بگید تا کمک کنم ولی اینا خیلی به درد بخور هستن و همه جور صدایی میشه ساخت باهاشون
     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 4
  7. ali_afrazande

    ali_afrazande عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏28/4/15
    ارسال ها:
    21
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    با سلام؛
    برای ساخت کارای ارکسترال چه نرم افزار و سمپلی پیشنهاد میکنید؟
    الآن گزینه های زیادی (هم نرم افزار و هم سمپل) وجود داره، کانتکت، کامپلت، اِیبلتون، اف ال، کیو بیس، ...

    من به نظر کسی نیاز دارم که با شناختی که از تمامی نرم افزارها و سمپل ها داره بهم بگه چه نرم افزاری با چه سمپلی خوب و راحت مَچ میشه و برای کار موزیک متن مناسبه،
    از جهتی من کیفیت بالای صدای سمپل رو به سختی کار با نرم افزارِ مورد نیازش ترجیح میدم، خودم برای نوشتن تمارین از فاینال استفاده میکردم، یه ویدئو تو یوتیوب دیدم که سمپل کانتکتُ به فاینال شناسونده بود، اما متاسفانه فاینالِ من اون گزینۀ مورد نظر رو نداشت،
    از طرفی سمپل های موجود یکی دو گیگ هم نیست که بخوام آزمون و خطا بزنم، مثلاً سری ویولن کانتکت 30 گیگِ (وتازه این فقط استرینگشِ (و فقط کانتکتِ، شرکت های دیگه ای هم هستن که سمپل های خوبی ارائه کردن))، اگه بخوام بشینم همۀ سمپل های تمامِ برندها رو دانلود کنم و کار باهاشونُ یاد بگیرم و بعد بشینم یکی از کارامو بعنوان تست توش پیاده کنم که ببینم آیا کیفیت و قدرت صداش راضیم میکنه یا نه، فکر کنم این پروسه چند سالی طول بکشه، و معلوم نیست اصلاً آیا زنده بمونم یا نه،
    .
    خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید، ممنون.
     
  8. magical boy

    magical boy عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏31/12/14
    ارسال ها:
    31
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +5 / 0 / -0
    دوست خوبم شما اگر نت یشن براتون خیلی مهمه خب باید با یه داوو
    که این قابلیت رو به خوبی ساپورت میکنه کار کنید

    که بهترین گزینه توی بازار برای اینکار سونار هست شک نکنید

    و درباره لایبری ها هم شما بهتره برای هر ساز یه بانک رو تهیه کنید
    فکر نکنم با سرعت اینترنت ما بتونید دانلود کنید
    چون اغلب سازهای ارکسترال که با کیفیت هم باشن حجم زیادی دارن
    مثلا ارکسترال تولز استرینگزی که برای اینکار زده بالای 115 گیگ حجم داره
    صدای بشدت کلاسیکی هم داره
    برای کانتکت هم تقریبا بیش از 90 درصد لایبری های منتشر شده تحت کانتکت هستند
     
  9. ali_afrazande

    ali_afrazande عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏28/4/15
    ارسال ها:
    21
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    بابت دانلود، لاک پشت وار به نتیجه میرسم، (یه سیستمِ دوم بهمراه یه اینترنت نامحدود دارم، پارسال یه کالکشن 43 گیگی از چاپلینُ تو یه ماه گرفتم) 150 گیگ هم بین 3 الی 4 ماه تموم میشه (اگه بدونم نتیجۀ لازمُ بدست میارم بیشتر از اینم صبر میکنم خیالی نیست، ولی حوصلۀ گشتنُ نرسیدنُ دور خودم چرخیدنُ ُ ُ ندارم)،،، مسئله اینه که اصلاً نمیخوام وقت تلف شه، میدونی، از گشتن خسته شدم، انقدر نظرات مختلفُ جورواجور شنیدم دیگه بریدم..
    سونارُ میگیرم، اما برای سمپل ها خب ترجیحاً بایستی از یه برند بگیرم که تا حد امکان صداشون یکدست باشه، کمااینکه نهایتاً با ادوب آدیشن میشه هر بلایی سرشون آورد، و اینکه آیا ممکنه چند نوع سمپل مختلف رو به نرم افزار شناسوند؟

    اون جملۀ آخری رو هم که دربارۀ کانتکت نوشتی متوجه نشدم، یکم بازش میکنی، لطفاً.
    .
    ازت سپاسگزارم.
     
  10. akhavan

    akhavan کاربر با تجربه عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏9/9/12
    ارسال ها:
    1,655
    جنسیت:
    مرد
    شغل :
    Teacher
    محل سکونت:
    Tehran
    امتیازات:
    +2,542 / 1 / -3
    نرم افزار:
    logic
    این مورد سلیقه است بستگی به سلیقه اهگساز داره ممکنه تصمیم بر این باشه که کاملا الکترونیک کار کنند و یا ارکسترال.
    و معمولا لایو رکورد میکنند و از سمپل استفاده نمیکنند
    تنها چیزی که نیاز دارید یک قلم کاغذ و یک کیبورد هست .

    لاجیک + کانتکت + کل باندل کامپلیت برای ساخت پروداکشنهای بزرگی در حد اواتار هم کافی هست.
    اگر با ویندوز کار میکنید با پروتولز و سونار و کیوبیس بهتر نتیجه میگیرید تا ادوبی و... ضمنا با این سطح دانش بهتر هست ابتدا و قبل از شروع به خرید من به شما پیشنهاد میکنم تشریف ببرید سر کلاس بنشینید و نرم افزار رو یاد بگیرید .

    بانکهای صدای همراه تمامی DAW ها (حتی یک هاست فسقلی مثل FL ) هم بانک صدا برای سازهای ارکسترال دارد.
    کمی هزینه کید و از این سایتهای فروش VST یک هاست خوب حتی مثل سونار رو تهیه کنید و موزیک رو بنویسید . وقتی کار تمام شد میتونید بانکهای کانتکت و چندتا بانک سنگین رو تست کنید . مثلا سمپلهای هالیوود . موقع خرید تاکید کنید که بانکها همراه باشد .
    خوب این طبیعی هست که با دانلود نمیتونید چند صد گیگ سمپل دانلود کنید.
    بهترین کار هم دانلود بانک ik هست که پکیج کاملی از انواع سازهای ارکسترال همراهش هست و حجم زیادی هم ندارد حدود ۱۰ گیگ هست .بعد از کار با سمپلرهای ساده میتونید کانتکت رو نصب کنید و از بانکهای سنگینتر و دقیقتر و با کیفیتتر استفاده کنید.
    وگرنه با سعی و خطا فقط وقت خودتون رو تلف میکنید.
     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 1
  11. akhavan

    akhavan کاربر با تجربه عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏9/9/12
    ارسال ها:
    1,655
    جنسیت:
    مرد
    شغل :
    Teacher
    محل سکونت:
    Tehran
    امتیازات:
    +2,542 / 1 / -3
    نرم افزار:
    logic
    @arastoo 12+1
    ایشون یک آهنگساز برجسته هستند و تخصصشون هم اهگسازی فیلم ( سینما ) هست و پروداکشنهای زیادی هم کار کردند.
    از ایشون میتونید بهتر راهنمایی بگیرید.
    گرچه کلیات کار یکی بود که عرض شد .
     
  12. magical boy

    magical boy عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏31/12/14
    ارسال ها:
    31
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +5 / 0 / -0
    دوست خوبم کانتکت یه سمپلر هست و شما مثل یه رابط بین داوو ( نرم افزار پایه )
    و سمپل هست که بعد از معرفی و فرا خوانی سمپل به کانتکت به راحتی قابل اجر هست توی داوو
    و اکثر لایبری های ارائه شده تحت همین سمپلر هستند

    سوال دومتون هم که پرسیده بودید میتونید تا بی نهایت به لایبری متفاوت رو بشناسونید

    اگر ساز یا صدایی رو مد نظر دارید اعلام کنید حتما سایر بچه های انجمن
    بهتون پیشنهاد هایی میدن که راهنمایتون میشه
     
  13. ali_afrazande

    ali_afrazande عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏28/4/15
    ارسال ها:
    21
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    بنا به دلایل متعدد و گوناگون، کامپوتر رو به انسان ترجیح میدم (حداقل فعلاً)

    قبل از پاسخ بهتره بگم من تاحالا با هیچ داویی کار نکردم، فقط یه فاینال که اونم فقط دفتر مشقم بوده.
    شما الآن سه تا اسم گفتی، نمیدونم تا چه حد به این داوها تسلط داری، آیا باهاشون کاری هم ساختی، یا تنها با محیطشون آشنایی داری، سبک کاریم ارکسترال سینماتیکِ، من دنبال داویی ام که بشه توش به بهترین شکل ممکن به جزئیات پرداخت، مثل نوانس ها: کرشندو، پیز و ... و همینطور تکنیک های نوازندگی مخصوصاً برای سازهای برنجی،،، اگر میگم من به نظر کسی نیاز دارم که شناخت داشته داشته باشه منظورم اینه که بدونه مثلاً وقتی میخوایم آکوردُ تو ویولن1 دویزایو کنیم چه داویی برای این مناسب ترِ، و یا مثلاً با چه داویی میشه بمترین صدا رو از ترومبون گرفت... تا بعد کار با داو رو یاد بگیرم
    .
    و بانک هم میمونه برای وقتی دربارۀ داو به یه نتیجۀ مطلوبُ معقول برسم. سپاس از راهنماییت.
     
  14. magical boy

    magical boy عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏31/12/14
    ارسال ها:
    31
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +5 / 0 / -0
    دوستان لطف کردن و در حد دانسته ها شون دارن راهنمایی میکنن
    اما حس میکنم دارن کمی ali_afrazande رو سر در گم میکنن

    ali_afrazande عزیز
    شما دنبال یه داو هستید که توانایی کار با نتیشن بالایی داشته باشه
    سونار بهترین اپشن هست تجربه ثابت کرده
    شما سوالاتی پرسیده بودید درباره انجام تکنیکهای متفاوت توسط لایبریهای مختلف
    امروزه بانکهایی که اکثر تحت کانتکت هستند مخصوصا برای کارهای ارکسترال
    خودشون توانایی های بسیار در انجام تکنیکها دارن
    برای نمونه ترومبون کمپانی Spitfire Audio یه بانک رو جدیدا وارد بازار کرده با نام
    Spitfire Audio BML BONES VOL 1 اگر کمی درباره این بانک تحقیق کنید متوجه میشید
    که چه تکنیکهایی را میتونه اجرا کنه
    حتما شما تمرکزتون رو روی یک داوو بزارید
    بعد باید برای هر ساز دنبال لایبری قدرتمند برای اون ساز باشه
     
  15. Farhood

    Farhood Capo del clan

    تاریخ عضویت:
    ‏21/12/11
    ارسال ها:
    1,008
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    .
    امتیازات:
    +4,211 / 0 / -2
    نرم افزار:
    cubase, soundforge
    علی عزیز از پست اولت مشخص بود که با هیچ نرم افزار ساخت موسیقی کار نکردی. و این خوشحال کننده است، بخاطر اینکه قبل از شروع ناآگاهانه، تصمیم گرفتی که اطلاعات کاملتری کسب کنی. حدس من اینه که شما هنرجوی موسیقی هستی، در حال آموزش تئوری و هارمونی. خوشحالم از اینکه مسیر رو درست داری میری و مثل خیلی های دیگه بطور برعکس (از نرم افزار به تئوری) شروع نکردی.

    برای آشنایی کلی در مورد نرم افزارهای پروداکشن موسیقی، من یک کته گوری کلی میدم. سه نوع نرم افزار برای پروداکشن موسیقی میشه در نظر گرفت که به درد مسیر شما بخوره. 1- DAW که یک نرم افزار میزبان محسوب میشه که شما بوسیله اون کار ریکورد، پلی، میکس و اکسپورت رو انجام خواهی داد (که احتمالاً خودت با کار اونها آشنایی داری). 2- پلاگینهای مربوط به نواختن ساز که شامل سمپلر ها میشه (مثل کانتکت) و بانکهای صدای مربوطه؛ و همچنین سینتی سایزر ها که از بانک صدا استفاده نمیکنند. نرم افزارها (در واقع پلاگینها) ی این مورد تحت مدیریت نرم افزار میزبان به شما سرویس خواهند داد. 3- پلاگینهای افکت که مورد استفاده ی اونها در مرحله ی میکس و گرفتن خروجی خواهد بود. مثل کامپرسور، ایکولایزر و ریورب وغیره. این مورد هم تحت مدیریت نرم افزار میزبان به شما سرویس خواهند داد. (لازمه که یک اشاره ای بکنم به همین مرحله ی میکس که شما در این مرحله نیازمند اطلاعات تخصصی کافی برای میکس خواهی بود که آموزش خودشو داره و متفاوت با آموخته های فعلی شماست).

    1- در مورد DAW باید بگم که زیاد در انتخابشون وسواس نکن چون همشون یک کار انجام میدن. تفاوتها عمدتاً در اینترفیس کاربری و بعضی امکانات فرعی هست که وسواس در اونها وقت تلف کردنه. در این فروم اگر در مورد DAW سوال کنی معمولاً هر کسی موردی رو که خودش بهش عادت کرده رو پیشنهاد میده. ولی یک آشنایی کاربردی از هرکدوم از اونها داشته باشی، خودت راحت تر میتونی انتخاب کنی. اگر مک کار میکنی که لاجیک گزینه ی خوبیه (گرچه مک DAWهای دیگه رو هم ساپورت میکنه). سایر DAWها هم مثل سونار، کیوبیس، استودیو وان هم کارآیی خوبی دارن. من حتی کسی رو میشناسم که با FL Studio (که بیشتر به درد EDM میخوره) کار پروداکشن ارکسترال انجام میده! من قبل از اینکه کوچ کنم به کیوبیس، با تر کیبی از FL و Adobe Audition کار ارکسترال انجام میدادم. همون Audition که کسی برای پروداکشن موسیقی ازش استفاده نمیکنه! نتیجه ی کار در اکسپورت هم هیچ نقصی نداشت. مهم اینه که به کاربری DAWی که انتخاب کردی مسلط بشی. ضمناً رنگ صدای ارکستر ارتباطی به DAW نداره. مستقیماً با سمپل لایبرری (بانک صدا) یی که ازش استفاده میکنی ارتباط داره. یک مورد دیگه رو هم باید اشاره کنم. شما اگر قصد اینو داری که اسکور رو در DAW بنویسی و بعد همونو شروع به ادیت و میکس کنی و خروجی بگیری، نتیجه ی درستی نخواهی گرفت. چون بعد از نوشتن اسکور در DAW، شما مجبور خواهی شد جهت ایجاد نوانسها، کرشندوها، دیمینوئندوها و خیلی پارامترهای داینامیک دیگه، مجدداً بارها به نوشته ی خودت برگردی و دستکاری کنی. و چه بسا نتیجه ی کار هم طبیعی در نیاد. کسانی که برای پروداکشن موزیک ارکسترال از سمپل لایبرری ها استفاده میکنند، اسکوری که قبلاً نوشتند (حالا چه روی کاغذ و چه در نرم افزار) اون رو خودشون با میدی کیبورد در محیط DAW با یک سمپل لایبرری اجرا و ریکورد میکنند و بعداً ادیتها و دستکاریهای احتمالی رو در صفحه ی پیانو رول اعمال میکنند. چون در این حالت، شما نوانسهای مربوطه رو در حین نواختن انجام دادی.

    2- قوی ترین سمپلری که در این کار به دردتون خواهد خورد، Kontakt خواهد بود که احتمالاً با اون آشنایی داری. اما اون موردی که در این ارتباط مهمترین نقش رو خواهد داشت، خود سمپل لایبرری ها خواهند بود (بانکهای صدای سازها). کانتکت و لایبرری های مربوطه در محیط DAW ران میشن و شما میتونی در اون محیط برای ساختن قطعه استفاده کنی. همونطور که میدونی دنیایی از محصولات سمپل در مارکت این صنعت وجود داره که هر سال هم به کیفیتشون اضافه میشه. به همین دلیل نمیشه بطور مطلق برای یک ساز یک لایبرری خاص رو اسم برد. این تکنولوژی با سرعت زیاد در حال پیشرفته و با اومدن محصولات جدید تر شما مجبورخواهی شد که قدیمی هارو بذارید کنار. البته این به معنی این نیست که هر محصول جدیدی بهتره. بعضاً یک لایبرری جدید بطور ضعیف و یا حتی مشکل دار رلیز میشه.
    کمپانی Orchestral Tools استرینگزهای بسیار خوب و رئالی داره درحالی که پیانوهاش اینطور نیست. در پیانو محصولات کمپانی های Native Instruments و Best Service تا الآن پیشرو بودند. Berlin Woodwinds در بادی چوبی ها و CineSample در بادی برنجی ها بهترین کارآیی رو به شما خواهند داد. در کوبه ای های ارکسترال Spitfire Percussion و سه گانه ی کوبه ای های اپیک هانس زیمر Hans Zimmer Percussions از همین کمپانی نیاز شما رو کاملاً برطرف خواهند کرد. در فیگورها و ارتیکولیشن های ارکسترال سینماتیک Symphobia2 از Projectsam و سری Albion از Spitfire Audio خیلی بدردت خواهند خورد. ضمناً کمپانی Spitfire Audio دوتا پک لایبرری جدید داده که تنها مورد در نوع خودش هست و غیر از کار سینمایی به کار دیگه ای نمیاد. توصیه میکنم حتماً تهیه کنی: EVO Grid 1&2. این لایبرری که در دو پک ارائه شده، نُتهای دیسونانس استرینگز هست بصورت لگاتو که در سکانسهای سوسپنس خیلی به کار میاد.

    این مواردی که در مورد سمپل لایبرری ها نوشتم مطلق نیست. مواردی بودند که تا الآن خوشونو بهتر نشون دادن. در برندهای دیگه هم شاید بتونی لایبرری های رئالی پیدا کنی. به هرحال همونطور که در خود سازها میشه به تفاوتهایی در رنگ و کاربری یک ساز برخورد کرد، همونطور در لایبرری ها هم میشه به این تفاوتها برخود و چه بسا از هر دو هم استفاده کرد.

    3- پلاگینهای افکت، کار پردازش صوتی صدای سازهای شما رو در مرحله میکس انجام خواهند داد. از معتبر ترین برندها در این مورد میشه به موارد زیر اشاره کرد:
    1- ویوز
    2- ایزوتوپ
    3- Fab Filter
    البته کلی برند دیگه هم وجود داره که کارآیی های بسیار خوبی دارند و میتونی استفاده کنی. حتی خود DAWها معمولاً مجهز به افکتهای خوبی هستند. در ارتباط با افکت ریورب که به هرحال در پراسس صدای ارکستر مورد اسفاده خواهد بود، من یک پلاگینی رو معرفی میکنم که بهترین کارآیی رو برای ارکستر داره: Altiverb. شما در پری ست های این پلاگین، قادر خواهی بود که حتی سالن کنسرت مورد نظرت واقع در مثلاً در لندن رو برای پردازش ریورب ارکسترِ خودت انتخاب کنی. این پلاگین شبیه سازی شده ی سالنهای کنسرت، کلیساها و سازه های معماری مختلف حقیقی هست.

    کلاً این مواردی که نوشتم در ارتباط با پروداکشن کار ارکسترال بود. موسیقی دراماتیک اینطور نیست که صرفاً ساختار ارکسترال داشته باشه. فیلمهای خوبی در تاریخ سینما داریم که موزیکشون استراکچر الکترونیک داره که اگر بخوایم دنبال نرم افزارهایی در اون مورد بگردیم، قطعاً با مواردی که من در این پست نوشتم متفاوت خواهد بود.

    هرکاری میکنم که طویل ننویسم، ظاهراً نمیشه! امیدوارم خسته نشده باشی. اینها تجربیاتی بودند که من داشتم. دوستان دیگه هم قطعاً تجربیاتی دارند که میتونی استفاده کنی.
     
    آخرین ویرایش: ‏21/5/15
    • خوشم اومد خوشم اومد x 4
  16. ali_afrazande

    ali_afrazande عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏28/4/15
    ارسال ها:
    21
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    خیلی ممنون از پاسخ هایی که ارسال کردی. امیدوارم هیچ وقت لنگ نمونی.
     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 1
  17. ali_afrazande

    ali_afrazande عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏28/4/15
    ارسال ها:
    21
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +4 / 0 / -0
    سپاس فراوان دارمت؛

    انگشتات درد نکنه، خسته هم دشمن مونه

    1- خب این DAW های رایج که چندتاشو نام بردی قطعاً real time ان دیگه، یعنی نوانس و تکنیکِ اجرا شده روی صدا رو همون لحظه که اعمال میکنی میتونی بشنوی. {حالا درسته گفتم تاحالا کار نکردم ولی دیگه اونقدر حالیم هست که بدونم بعد از خروجی دیگه نمیشه به اصلِ کار دست برد!}


    مباحث 2 و 3 هم بسی کارآمد بود. خیر از آهنگسازیت ببینی.
     
    • خوشم اومد خوشم اومد x 1
  18. Farhood

    Farhood Capo del clan

    تاریخ عضویت:
    ‏21/12/11
    ارسال ها:
    1,008
    جنسیت:
    مرد
    محل سکونت:
    .
    امتیازات:
    +4,211 / 0 / -2
    نرم افزار:
    cubase, soundforge
    علی جان غیر از Adobe Audition همشون Real Time هستن. اصولاً برای کار با سمپل لایبرری ها فقط Realtime DAW میتونه سرویس بده. من هم که قبلاً از Audition استفاده میکردم، لایبرری ها رو در FL مینواختم، بعد خروجی Wav میگرفتم و میاوردم در Audition میکس میکردم.
     
  19. magical boy

    magical boy عضو سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏31/12/14
    ارسال ها:
    31
    جنسیت:
    مرد
    امتیازات:
    +5 / 0 / -0
    میدونید شاید براتون استارت زدان کمی سخت باشه
    اما بعد از کمی کار قطعی عادت بهش میکنید

    و مورد دیگه ای که هست شما باید بنا به نیازتون دنبال DAW برید
    اونقدر اوپشن نیست که سر در گم شید شاید کمتر از انگشتان یک دست
    داو خوب کرک شده هست
    مشکل وقتی به چشم میاد که دنبال صدای واقعی باشید و در به در
    دنبال Library مورد نظر میگردید که با سلیقه شما جور باشه
     
  20. Soheil Monfared

    Soheil Monfared عضو سایت هنرمند

    تاریخ عضویت:
    ‏22/5/12
    ارسال ها:
    1,313
    شغل :
    MusicProducer/SoundEngineer
    محل سکونت:
    Chongjin,North Korea
    امتیازات:
    +1,220 / 6 / -5
    نرم افزار:
    ableton, nuendo, protools, reason
    نرم افزار ریزن هم بانکاهای خوبی داره...;)
     
بارگذاری...