F. METAL

'Arpeggios At The Speed Of Light' ( Buy Album Official ) !360P

حال و حوصله جر و بحث ندارم خداییش. ولی‌ یه سوال می‌پرسم، به من هم نمیخواد جواب بدید. این بچه اگه اینجا بود، "ادعاش" کجای آسمون رو تیکه پاره میکرد؟ آخرش رو توجه کنید که وقتی‌ ۲۰ نفر (شاید هم کمتر) براش دست میزنن، چه جوری گل از گلش میشکفه.

F. METAL, ‏14/10/15
Lizy, kamalsakhai, امیررضا قویدل و 2 کاربر دیگر از این پست تشکر کرده اند.
    • jim.root
      درود و مرسى از اشتراك گذارى.
      من نظر خودم رو ميگم.
      از كليپ معلومه كه اين بچه نسبت به هنرش هيچ ادعايى نداره ولى به نظر من چرا فقط بچه ها وقتى كه خيلى ها در خونه نشستن و حرفه اى تر از خيلى هاى ديگه هستن ولى به واسطه همين سكوت و بى ادعايى هستش كه شناخته نميشن.
      مثلا آقا فرشاد من چند تا كار از شما در همين سايت گوش دادم و واقعا عالى بود و به نظر بنده نبايد به يك سايت محدود بشن.اين نزديك ترين مثالى بود كه به ذهن بنده ميرسيد.
      ولى از روى ديگه به نظر من بايد كمى ادعا در اينها باشه كه همه مردم فرق كسى كه كاربلده و كسى كه هيچ چيزى سرش نميشه رو درك كنن.
      تشكر.:thumbsup:
    • F. METAL
      درود. البته نمیدونم تو کار‌های من چی‌ دیدی که خودم ندیدم. من "عالی‌" بودن رو یه جور دیگه معنی‌ می‌کنم. طولانی میشه، ولی‌ بگذار یکمی بازش کنم.

      نمونه‌ کارهایی که Original هستن که هنوز یه میکس و مسترینگ درست و حسابی‌ هم ندارند. ساختار؟ شاید. ولی‌ از اون چیزی که خودم هم میخواستم دربیاد بسیار فاصله دارند. تنها چیزی که در مورد اون آلبوم (کار‌های Original ام) میشه گفت Unique هستش، اینه که، اگر نشه گفت (که فکر کنم میشه گفت) تنها کار ضبط شده در ایران هستش که Copyright‌ اش در آمریکا گرفته شده، میشه به ضرس قاطع گفت که جزو اولین‌ها بوده. همین.

      کار‌های Cover هم نمیدونم چطوری در بخش "عالی‌" جاشون دادی؟ خودم وقتی‌ زدمشون واسم بیشتر حکم "شوخی‌" داشتن تا Cover زدن. البته یه چیزی که اون‌ها رو هم متمایز میکنه اینه که من بدون تمرین اونها رو زدم. یعنی‌ گیتار رو برداشتم، سه تا چهار بار Riff‌ ها رو زدم که "زنگ زدگی" دستم تا حدی از بین بره، قبلش هم میزان‌های Back Track رو شمردم که دیگه خیلی‌ سوتی داده نشه. بعدشم زدم. صد البته این رو من بهش تمرین نمیگم. تمرین کردن قواعد خودش رو داره که منهم الان شاید چندین ساله که بصورت جدی تمرین نکردم. خوش شانسیم این بوده که Riff‌ ها از همون ۲۰ سال پیش تو ذهنم مونده بوده بسکه زده بودمشون اونزمان.

      "باید ادعا داشت"؟!!! اونوقت چرا؟ آقا ما اینجا برامون جا افتاده که کسانیکه به یه جایی‌ رسیدن غیر قابل دسترسی‌ هستند و اگه تو خیابون ببینیمشون، "آدم رو تحویل نمیگیرن". خودشون اصلا اینجوری نیستند. "ادعا" مال کسیه که "هیچی‌" حالیش نباشه. معنیش روشه. "ادعا" یعنی‌ چیزی که باید ثابت بشه. ولی‌ وقتی‌ چیزی ثابت شده، دیگه نیازی به "ادعا" نیست.
      jim.root از این پست تشکر کرده است.
    • jim.root
      @F. METAL سلام
      خير آقا فرشاد منظور بنده cover ها نبودن.
      يك آهنگ بيكلام داشتيد كه فضاى شرقى بسيار زيبايى داشت و به نظر من اون كار تك بود و گفتم كه نمونه اون در ايران كمه.درسته كه كمى كيقيت صدا پايين بود ولى حس رو به خوبى منتقل ميكرد.
      يكى ديگه هم بود كه با اكوستيك زده بوديد و خودتون هم روش ميخوندين و اون هم به نظر من خيلى خوب بود.
      شايد از نظر شما كمى با خواسته هاتون فاصله داشت ولى براى من شنونده كه خيلى خوب بود.
      من يه كمى در مفهوم ادعا دچار مشكل شده بودم.شايد هم منظورم رو خوب نتونستم برسونم.
    • kamalsakhai
      خدایش خیلی جالب بود اما ایا به نظر شما دوستان از هنرمندان و موسیقیدانان زیادی سوءاستفاده نمیشه
      jim.root از این پست تشکر کرده است.
    دیدگاهی جهت نمایش وجود ندارد.
  • دسته بندی:
    نوازندگان خیابانی
    آپلودشده توسط:
    F. METAL
    تاریخ:
    ‏14/10/15
    تعداد نمایش:
    264
    تعداد دیدگاه:
    4